torsdag 11 februari 2010

Skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......

skor! Hej, idag så hade jag jättekul med min klass!
Vet ni varför? Nej, det gör ni inte.
Vi åkte skridskor! Och jag lärde mej att åka. Det var jättekuuul!!!
Fast i slutet precis innan vi skulle åka hem, så fick jag jätteont i fötterna.
Man fick ha med sig fika så jag tog med en stor chokladmuffin! Och jordgubbssaft.
Det var riktigt GOTT..............................
Sedan måste jag göra läxan...*suck*.
Tråkiiiiiiigt!!!!! Svenska läxa.
Mina favvo ämnen är: 1.Bild.Lärare:Benke.
2.Idrott.Lärare:Krister.
3.Matte.Lärare:Bengt-Olof
4.Historia.:Lärare:Bengt-Olof.
Och om ni undrade vad jag menade med lärare så e det lärarna till ämnena.
Men det var allt för mej!
Kram
Joanna

2 kommentarer:

  1. Tjabaaa,

    Låter som en störtskön dag, alltså...eller jaaa typ...

    Vad coolt att du lärt dig åka skrillor, önskar jag att jag kunde....*suck*

    Må bäst du sköna böna....

    Kramiz, Plejka*tihiiii*

    SvaraRadera
  2. öööhhhh....snygg bakgrund du lagt dig till med!

    glömde visst att säga det....ööhh

    PUSS!!!!!!!!!!!!!!!
    Dina stolliga men ack så coola mamma*eller?*

    Låt mig få behålla den illusionen iaf...

    SvaraRadera

Jag visste att du skulle titta förbi!