söndag 26 april 2009

11år (Snart!)

Hej!
Ursäkta mej att jag inte har varit inne på länge,
men jag har så mycket att göra hemma.
Jag hjälper min mormor o morfar med sin nya lägenhet.
De har problem med deras nya TV.
Jobbigt!!!
Nåja...Nu är jag här igen!:)
Hoppas att ni har haft en trevlig helg!
Det har jag, min kör och jag håller på att spela in en skiva med Abba-låtar.
Det är jätteroligt! Det gjorde vi förra året också men då gjorde vi den på en dag.
Nu gör vi det nästan på 5 dar!:D Men det är i.a.f roligt.
************
Snart fyller jag år! Från och med idag så är det exakt en månad kvar!!!
Jag längtar till min 11:årsdag!!!!:D
Jag hoppas att jag får en Nintendo DS
Jag vill ha en blå. Hoppas att min mamma läser det här!
Hejdå!
Mvh Joanna

1 kommentar:

  1. Snuttan!

    Mamma har läst det!*tihi*

    Mitt älskade Busfrö!

    Puss & Kram, Mamma

    SvaraRadera

Jag visste att du skulle titta förbi!